تاریخ تولد 68/3/16 محل تولد شیراز مدرک تحصیلی کارشناسی IT گرایش امنیت اطلاعات تخصص موسیقی نوازندگی ویلن ولن آلتو و ویلنسل مربیان کیوان محمدپور(ویلن و ویلن التو) ابراهیم لطفی (ویلن) کیوان دباغی (ویلن التو) ستاره بهشتی (ویلن التو) کاوه کشاورز (کارگاه تربیت مربی) شروع نوازندگی ویلن سال1382
شروع نوازندگی ویلن التو سال 1391
شروع نوازندگی ویلنسل 1394 شرکت در ششمین جشنواره موسیقی فارس سال91 کسب رتبه 2 در جشنواره موسیقی مهرگان زرقان با اجرای کوارتت زهی آراد به سرپرستی نازنین تقوا همکاری با ارکستر جوانان چنگ و اجرای سالهای 93و94با این ارکستر نوازندگی التو و ویلنسل در ارکستر مجلسی ترنم به سرپرستی کیوان محمدپور کنسرت ارکستر مجلسی ترنم شهریور 95(سرگروه بخش التو) نوازندگی ویلنسل در موسیقی فیلم کوتاه نجوای پنهان به کارگردانی شهاب آهنگ سال 95 همکاری با ارکستر ملی خانه هنر شیراز به سرپرستی کیوان محمدپور شرکت در نهمین جشنواره موسیقی فارس سال 96 کنسرت استاد کیوان ساکت زمستان 96 سرگروه بخش التو سابقه تدریس: اموزشگاههای آبنوس ایران خنیا همساز صبا فاخته و خانه فرهنگ مرودشت
استفاده از یک سری اصول روانشتاسی در خصوص برقراری ارتباط با هنرجوها در سنین مختلف بخصوص بچه ها روش تدریس: به این صورت که قبل از اینکه بصورت جسمی آنها را آماده سختی های سازی مثل ویلن (به لحاظ گرفتن آرشه و انگشت گذاری و...) کنند ایتدا ذهن آنها را آماده میکنند و در کل یک روش کلی و مشابه برای همه ندارند و میبایست هنرجو ها را خوب بشناسند.و روش خاص را که بصورت تجربی کسب کرده اند به انها ارائه دهند. روشی که خاص همان هنرجو میباشد. مثالهایی از قبیل بازی ریتمیک به همراه خواندن و شعر و آواز و بعد انتقال به ساز ،آموزش نتها برای کودکانی که حافظه تصویریشون قویتر هست. آموزش نت ها و تکنیک ها با مثالهایی در دنیای واقعی و... موارد بسیاری که هرکدام آزمایش شده و به نتیجه رسیده اند. در کل دوستی با هنرجویان و آموزش اخلاق حرفه ایی و آداب هنرمند شدن بسیار حادز اهمیت میباشد. روش تشویقی برای هنرجوها بخصوص بچه ها : دادن برچسب جمع اوری امتیاز و در نهایت دادن هدایا اساتید و مکتبها تاکنون اساتیدی که داشتند سبکها و روشهای مختلفی را داشتند که در مجموع همگی برگرفته از2 مکتب منوهین و گالامیان بوده که در اواخر قرن20 بسیار برجسته بودند و بیشتر کتابهای امروزی که تریس میشوند حاصل تلاش آن دوره و آثار ارزشمندشان هستند و اصولی که ما امروزه تدریس میکنیم برگزفته از کتاب ارزشمند basic simon fishcer میباشد که مجموعه ای از این مکتب ها درون آن نهفته است. کتابها کتابهای پایه: تویک ستاره ایی و منابع رپرتوار از سطح1 به بالا (براساس دوره های مربیگری دکتر کشاورز که اموزش دیده اند میباشد، این کتابها شامل قطعات مفید و پر ز تکنیک هستند که با توجه به سطح هنرجو در حین یادگیری تکنیکها و ارتقا سطح برای کتابهای رپرتواردر سطح خودشان آمادگی لازم را کسب میکنندو بعد از اتمام یک سطح و برگزاری آزمون از ان دوره به سطح بعدی منتقل میشوند) درکنار کتابهای پایه ، کتابهای دنیای زیبای ویلن 1و2 که شامل آهنگ های ایرانی و کلاسیک (جهت ایجادانگیزه ) یا قطعاتی جداگانه با توجه به علایق و تواناییهنرجوها که جداگانه معرفی میکنند. در کنار این کتابها کتابهای اتود مثل ولفارت ،کایزر،کروتزر، مازاس و... همچنین کتابهای دیگری چون کتابهای گام مثل هریمالی برای تقویت گوش هنرجو و تشخیص صدای صحیح نت ها و شوچیک و شرادیک جهت تقویت دست راست و چپ
کارکردن روی مهارت دشیفر یا sight reading و الگوهای بداهه نوازی (از قبیل ساخت قطعات و نوشتن آنها یا اجرا در لحظه و...) فعالیتها برگزاری کارگاه های گروه نوازی ماهیانه یا فصلی رایگان شامل اجراهای کوچک برای تمام هنرجوها در یک روز خاص و آشنایی با یکدیگر.که در این روز آموزشهایی به هنرجوها داده میشود که جلوی همدیگر و با هم ساز بزنند ، بالا بردن اعتماد به نفس و انگیز. در نهایت هنرجوهاییکه به سطح های متوسط رو به بالا میرسند و البته علاقه مند هستند جهت ثبتنام در کلاسهای گروهی (گروه نوازی)معرفی میشوند . در این کلاسها علاوه بر آموزش به صورت گروهی و همنوازی هنرجوها ،در نهایت قطعه هایی برای اجرا در کارگاهها و همایش ها آماده میکنیم.
طرح درس و شیوه آموزش :
منابع آموزشی :
|